Valborg!

Ja då va de fredagen den 30 April och de  betyder Valborg!.
Dagen började tidigt, redan  halv 7 då jag o älsk gick upp. Åkte med mamma o Pappa in till jobbet och gick till statt för att träffa Eva samt äta lite hotellfrukost. Mums!
Åt en himla massa så är proppmätt nu kan man säga, efter så pratade vi lite om Söndag, med tanke på att  jag inte jobbat på snart 2 månader så ska jag ju TYDLIGEN jobba själv så ja vi får som sagt se hur det går. Men jag kan inget göra åt saken.
Nu sitter jag hemma hos Anton o väntar på att han ska kma hem , han skulle redovisa sitt projektarbete. Sen ska vi åka hem till mig där vi ska sova en stund, för jag e skit trött o har fått ont i halsen för både pappa o anton e förskylda men de är Anton som smittat mej den typen;), så ska ta halstabletter sen så jag orkar med valborg lix. Hanna m. familj kmr ikväll så vi ska gå o se brasan jag,Hanna o Anton efter får vi se vad som händer en spontan utgång kanske??, ja som sagt får vi se vart kvällen leder oss för någonvart.
Hoppas de händer någonting iaf.
Ne nu ska jag fortsätta sura!. Ha en bra Valborg gott folk!
Love me I´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0