10.08.29

Söndag, Usch jag gillar inte söndagar för de innebär jobb imon igen, Men på ett sätt gillar jag att jobba o skramla ihop pengar men på ett annat sätt e de slitsamt för börjar lixom klockan 5 på morgonen.
Men jag ska inte klaga för de finns dom som inte har jobb ;).

Dagen har inte bestått av mkt. Började med Möte på jobbet så har fått schema nu 4 veckor framöver, ungefär 5 dagar i veckan, ska inte klaga, blir massa pengar i slutändan.
Sen efter de blev de gå lite inne i stan o nu hamnade jag här framför datorn, har precis manikyrat mina naglar lite grann, blev rätt okej faktiskt.
O ikväll  blir de träning, ska träffa min personliga tränare o lägga upp ett nytt schema nu inför hösten, ska lägga lite extra kraft på att träna mage o ben. Efter allt man proppat i sig i sommar behövs de kan jag lova er ;) hahaha.
Vi får helt enkelt se hur de slutar.
Nu blir de snart lite mat, o sen blir de kolla fotboll innan gymmet.

Ha en bra dag // Sttiinnaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0