30 December 2010

nu är de inte många dagar o timmar kvar på år 2010...Ska bli skönt med ett nytt år...Börja om o med massa med möjligheter.
Idag har jag varit ledig från jobbet också, skönt. Men imorgon är de jobb som gäller igen o sen ledig ett par dagar till om de inte blir några ändringar som jag inte hoppas de blir!
Bestämde mig att gå upp tidigt idag, började morgonen med att jag fick tidningen, varmchoklad o pepparkakor när jag vaknade som mamma fixade, Gulligt av henne liksom bara sådär "spontant" utan att jag ens "behövde" be om att hahah.
Sen runt 9 blev de upp ur sängen o bege sig ut på en morgonpromenad med mamma o pappa, vi gick typ stan runt, nästan....kanske inte riktigt så långt!

Nu har jag precis gjort mig iordning o ska snart följa med till Maxi o handla mat. Tycker de e skit kul o Scanna av någon anledning, ni vet hur lättroad jag är ni som känner mig.
Slänger in ett blogginlägg när jag e hemma igen.
Dagens Outfit:
Jeans/tights svarta - Gina tricot
Svart basic linne- Gina tricot
Brun blus- BikBok
Svart Bh- Hm
Rosa/svarta trosor- New Yorker
Armband- Julklapp av Simone
Dagens Parfym:
Pear Glacé by Victoria Secret
Dagens Smink:
Svart/vit ögonskugga, Puder, rouge, MaryKay Mascara, Eyeliner by Maybeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0