Älskar att bli hatad

kanske inte men rubriken va ett bra val ändå av någon anledning,
Lördag, o jag va ledig, gud så skönt de va! Likadant är de imorgon då är lilla jag också ledig.
Men dagen började med att mamma väckte mig kl. 8 för vi nio skulle vi ut med Hanna o hennes familj o hugga julgran, hittade faktiskt en OKEJ fin i mina ögon haha.
Efter allt letande efter gran blev de tillsist fika o grillad korv, va riktigt riktigt mysigt!
När vi kom hem sprang jag bort till jobbet för att gå igenom schemat med Sofie, tror nog allt blev bra, hoppas på de iaf.Blev springa i lite affärer med mammsen sen också hittade dock inget, men vi köpte oss varsinn kaffe på MUNK&MUFFIN o måste säga att dom helt klart har stans godaste kaffe-Latte! Och dom har även världens snyggaste säljare, jävlar vad snygg han e!

Aja, lite om min ointressanta dag, o kvällen ser ut att bli en hemma kväll återigen-.- THAT SUCKS!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0