de där med julklappar...

jahaja, då har man köpt ännu fler julklappar idag då. men är långt ifrån färdig, o de skrämmer mig en hel del med tanke på att jag lagt ut runt 2000 redan.. Mer t.om , o shit.....
De e ju som tur är bara jul en gång om året, tacka gud för de!
Annars har jag inte hunnit med särskilt mycket idag, har mest chillat o tagit de lungt de e så de ska va, ska snart hjälpa mamma att handla o ikväll blir de Bonde söker Fru o Paradise Hotel som står på schemat.
En lugn kväll helt enkelt då jag ska jobba imorgon, Åhhhhh nej de är rotary, Jag hatar dom.......
Funderar på att lura bort mamma till Ikea då jag ska övertala henne att handla på city cross idag. Måste köpa en Ram till farmor o Farfars julklapp för då e jag åtminstonde klar med en till.

Fick en sådan där : GUD VAD JAG BLEV SUGEN PÅ TE Kick så dags att göra sig en kopp med te o bjuda på en dagens outfit :
MIN NYA RING :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0