De där med rubriker är inte min grej.....

då va jag här igen. Sitter eller okej snarare ligger i min säng, sms:en flyger in på telefonen o jag önskar för tillfället att jag inte ägde någon telefon, men tack alla underbara som vill prata med mig. Men ligger här med datorn i knäet o en stor kopp med Jordgubb o Champange Teee:et jag köpte på Gerdas idag. Mmmmm de e så gott, min tredje kopp för dagen.
För övrig borde jag snart sova för jag ska jobba imorgon, ni undrar säkert hur de kommer sig att jag ska göra de.. men Sofie (arbetskamrat) sitter fast i flygkaoset/Strejken i Spanien så hon kom inte därifrån som hon skulle, så då va jag snäll o ryckte in o jobbar för henne.
Hm...Undra hur de går för dom att komma hem, stackarna :/.

För övrigt har jag inte mer att skriva egentligen, så borde inte slösa mer av er tid. men måste bara berätta att jag äntligen har bestämt mig för en sak jag vill bli/ jobba med.
Har ju insett att de där med Polis kanske inte riktigt är min grej men drömmen om att bli framgångsrik skribent på ett stort Modemagasin eller att jobba med mode/styling överhuvudtaget de är toppen jag ska nå.
Men först ska jag börja med att läsa kvälls Kurser i Engelska på Komvux, för thööö i Sverige ska jag dåå inte jobba..Tro mig.

Jaa nu har jag suttit o drömt mig bort alldelles för länge o mitt Tee håller på att kallna o mina sms stalkers håller på att terra mig ;) Ska svara på alla 7 sms jag inte svarat på¨nu......
Oooohhh nej jag skryter inte alls, men en sak e säker o de är jag har Sinne för Smak!

Mitt Nya Favorit Te o jag på bild! ( Insperationsskälla på Te:sorten: Simone )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0