December Shopping!

Redan den 19:e, tiden går fort o julafton närmar sig med stormsteg.
Ser på ett sett fram emot julen, på ett annat sätt inte pga att jag måste jobba. Men ska göra den så lyckad som möjligt o hoppas på mycket julklappar o mycket festade.

Idag har jag sovit ut, till 11 de va riktigt skönt faktiskt. Bestämde mig för att bege mig in till stan vid 1-tiden för han leta lite grejer till mig själv samt ett par julklappar jag hade kvar hittade massa grejer. Men köpte med mig ett par inne Uggs, En kofta o 2 julklappar till Caroline (Brorsans flickvän). Mycket nöjd!
Va för jävla kallt ute så begav mig hemmåt där maten väntade på mig va Sås,Potatis o Fläskfilé , hur gottigt som helst ska ni veta!

De va lite om min dag, och är fort. väldigt förälskad i han den där Munk & Muffin säljaren haha, ILLA ILLA! Men han e ögongodis de tycker nog de flesta här i Kalmar ;).
Yummi!
Ska kolla tv och ta de lite lungt nu, ikväll blir de nog bege sig till en kompis, vi får se vad kvällens planer planerar!

//S





Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen du köpte dom uggsen i af. Var de lika mysiga som det ser ut som:) ?

2010-12-19 @ 19:12:08
URL: http://cocobee.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

helt klart super mysiga :) hehhe

2010-12-19 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0