En annorlunda syn!

Måndag o inne i Julveckan... Bara 4 dagar kvar till Julafton nu, spännande spännade och på Onsdag ska jag möta Simone o dags att byta julklapp med henne! Ska bli mycket kul att se va jag får men brukar alltid få bra o fina grejer så litar på henne ;) haha! Vi får hoppas hon blir lika glad för de hon får av mig.

Annars..Har inte gjort så mycket idag har bara hunnit med Frissan typ och sen träffat en kompis och sen varit hos en annan o snackat om en del saker.
Vilket jag inte orkar skriva om lr dra upp här de är de inte värt. Jag har de som stöttar mig o är tacksam för deras stöd <3
Just nu vill jag bara vara för mig själv o va så pass ledsen som jag är...

Men men, Frisyren o hårfärgen blev grym riktigt snyggt! Lovar bild i ett senare inlägg, men orkar inte ta en bild sönder Gråten o dan! Men de kommer!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0