En kopp..En Vän...

Denna Lördagskväll får avslutas med En styck kopp med Jordgubb/Champange Te samt En styck mindre vän =/.

Glöm aldrig följande:

Du lever bara en gång,
Ta vara på tiden du får
Ta vara på timmar och minuter
Tänk på vad du säger
Tänk på vad du gör
Och tänk hur snabbt du kan förlora dom.

Lika snabbt kan man förlora en vän, en vän som jag trodde va en bästa vän. En vän jag inte trodde skulle säga upp vänskapen bara sådär. En vän som betydde väldigt mycket.
Nu ska jag sova, och forsätta deprimera över hur någon ens kan uttrycka sig i ord : Jag vill inte vara din vän längre...Hur ont de gör, Hur ledsen jag blev och forsätta fundera över vad jag gjort för fel..

Godnatt//S



Kommentarer
Postat av: Sara

Men Gud!! Vad har hänt? Det låter ju hemskt :O vem?! <3

2010-12-19 @ 00:15:27
URL: http://cocobee.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Jadu jag vet inte heller riktigt vad som hänt :/.. Ingen som dött lr så iaf xP...Men du kan nog lista ut vem jag prata om ...:/

2010-12-19 @ 11:58:58
Postat av: Sara

Skulle behöva en ledtråd e inte så säker :S

2010-12-19 @ 19:09:12
URL: http://cocobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0