En lugn vecka..

o den den dåliga uppdateringen är bara för jag legat sjuk sedans i Måndags.
Så hoppas ni förlåter mig o fortsätter läsa, har fått upp intresset för att skriva igen. Vilket jag är glad för.
De kommer inom snar framtid hända lite nytt här på min blogg,tänker byta ut hela bloggdesignen o kanske börja blogga på ny adress, men de är sådant ni läsare giveetivis kommer bli uppdaterad om.

Men nu är det snart ny vecka och då kör vi igång med lite nyheter o roligheter, bloggen ska flyta på som vanligt de e en sak som är säker.
Funderar även på att annorda en eller annan tävling! Stå bara ut.

Ja de va lite från mig just nu, dagens outfit:
(Snodde en tröja från mammas garderob)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0