EnVanligVardag!

Kom precis hem från stan , har fikat o sprungit i affärer med bästaste Simone o de va väl inget ovanligt för de e så en helt vanlig vardag i mitt liv ser ut.hehe!
Men ikväll...Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer antingen blir de utgång eller chill kväll hos en kompis får se lite vad folket säger.

I Helgen blir de iaf massa jobb som gäller. har dock inte speciellt mycket gäster men några stycken är de allt.
Men ska bli gutt blir massa pengar iaf för har ju inte särskilt mycket timmar denna månaden.
Så får passa på att ta de få timmar jag få nu.
I övrig på jobb fronten håller jag på söka jobb o bostad i Göteborg/ Stockholm för fullt, för känner att de snart är dags att flytta då jag måste göra något med mitt liv. Orkar inte bo kvar här hela livet känner jag!
Liten skit stad som detta är hihi.

Nää nu ska jag ta tag i mitt liv o göra något vettigt
//S

Dagens Outfit :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0