Ett Stort Tack!

Detta inlägg vill jag tillägna alla som är så sjukt snälla och som bryr sig om mig o visat mig en sådan full förståelse.
Förståelse varför jag är ledsen, besviken och fruktansvärt arg...Att bli sviken är de värsta jag vet och speciellt av personer jag älskar. Personer som betyder jätte mycket i mitt liv.
Så nu vill jag verkligen tacka alla som bryr sig, frågar hur de är med mig och har förståelse, detta är beviset på hur många underbara snälla vänner jag har där ute, som jag kanske inte alltid träffar men ändå finns där för mig och stöttar mig till 110%.
Jag är glad att ni är med mig att ni inte också är emot mig och inte förstår hur jag tänker och resonerar. Jag kan inte beskriva min tacksamhet till er hur mycket jag behöver er i detta och att ni håller tyst om de jag berättat då jag inte vill att hela världen ska få veta detta med respekt mot inblandade personer.. hahhahha (nu lät de som jag va sjuk eller ngt , men så illa är de inte).Men ni förstår vad jag menar.

Jag ska nu försöka skita i DIG, gå vidare och se allt som posetivt, att jag slipper lögner o svek och hoppas tiden läker alla sår så jag ngn dag kan förlåta de du gjort!.
Som jag sagt till alla er vänner, de är ingen big deal  men att ljuga ...Jag blir så fruktansvärt ledsen när folk ljuger och sviker mig ordentligt. That´s life:/..

//S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0