Mycket att göra...Som Vanligt!

ahaja, Sitter o funderar på vad jag ska göra nu..Laga lite mat kanske? Till familjen! Nee de orkar jag inte, är för trött för de. Så får helt enkelt bli att slå på en film o kanske en liten tupplur, de är ju aldrig fel!
Dagen började med Jobb...hade praktikant idag, o de märktes att jag sovit för lite, satan vad flumig jag va..hahha men en rolig arbetsdag!
Slutade vid 12 tiden idag då blev de hem fixa sig lite sedan bege sig ut på stan igen o dags att träffa han den där Linus att Luncha med. Blev en massa god Bakadpotatis på Cayenne! Vidare till Hagbloms för han skulle kolla massa färg o jag behövde låna toaletten innan jag begav mig vidare till arbetsförmedligen.

Arbetsförmedligen: Gick skit bra där, Handledaren va skit schysst o skit bra han hjälpte mig att söka massa jobb i Göteborg, Stockholm o ett här i Kalmar. Jag tänker inte avslöja vart än ni får se helt enkelt. Kanske är de dags för mig att bege mig ut i Sveriges städer. Vii får se.

Nu ska jag inte sitta här o skriva massa skit mer. Dags att skicka Cv:n !
//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0