Nu Va Julen "Över!"

Jaha då va redan julhelgen över, Den började med underbara julklappar och trevligt släkt här på Julaftonskväll. Jag hade ju som sagt inte önskat mig något särskilt men fick ändå världens bästa julklappar måste jag helt klart säga.
Fick bla. Pengar, Presentkort på. Gina tricot o Carlings, Chokladask, Mary Kay Remover, Väggord: LOVE & LYCKLIG, En spring latte mugg, Termobyxor haha, en randig tröja, ett par as fräna leggings o de bästa av allt den snyggaste Marilyn Monroe tavlan någonsin.
Så min Julafton blev hur lyckad som helst, dagen innan också(A).

Dagen därpå blev lika lyckad den, började med släkt o sådant vid 2 tiden, sen vaa vi där rätt länge. När jag kom hem vid 5 blev de göra sig iordning de snabbaste jag kunde, bestämma kläder ,smink o håruppsättning. Stack på förfest hos Matilda vid 7,där Hanna,Cissi, Helena o Matilda väntade på mig o vi körde igång med twister o drack o lite fulla. Så de ska vara på en förfest.
Vid 10 över 8 fick vi skjuts bort till sandra, tur va väl de för annars hade mina fötter dött.

Sen väl inne på Sandra va kvällen riktigt lyckad. Visst hände de en hel del som kanske inte borde hänt, men jag , jag ångrar ingenting:)
SÅ helt klart en jätte lyckad kväll!

Snodde några bilder av Cissi :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0