Trött, Tröttare, Stina!

hallå alla Fashion favoriter där ute , hoppas allt är okej med er idag.
Själv e de lite sådär halv bra. Men har bara mig själv att skylla för det, hellre trött nu än att inte ha varit ute alls igår.
Dagen har i stort sett bestått av jobb och sova. Va skit trött då jag bara har sovit i 2 timmar inatt, o upp vid fem för att jobba. Ingen bra kombination de där. Men som tur är händer de ju inte allt för ofta.

Nu ska jag strax städa rummet, innan mamma tjatar sönder så jag håller på explodera av Ilska!,Låt mig o mitt rum va liksom o sköt ert eget.
Jaa jag e förbannad! För jag ska ju städa men ville bara blogg först ett litet snabbt inlägg....

Så måse verkligen pysa, blir städning o Te drickande!
Ha en bra kväll skriver nog sen
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0