100217...

Onsdag, Började med att jag hade sovmorgon till tio. Sedan in till skolan o göra Slutprov i Hotell C kursen, de va förbannat svårt för er som undrar. Hela sista sidan bestod av beräkning av beläggningsstatistik o sådant skit de sög.
Slutade när vi va klara men jag o Kicki stannade kvar för att se modevisningen inför balen 2010.
Sprang för att hinna med bussen 12.35 hem, men missade dej så fick ta bussen 12.53 istället.
När jag väl va hemma blev de slänga ner massa grejer i en väska o ner med dator i en annan o bege sig av mot bussen in till stan igen eftersom jag skulle till Anton.
Så nu sitter jag här helt utmattad.¨
Får se lite vad som händer idag. Nu blir de plugga lite barteknik, Slutprov i de imorgon!. Den teoretiska delen!.SUCK!

Dagens Outfit bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0