Alla <3 dag.

Min blogg va konstig igår kväll när jag skulle uppdatera om gårdagen så får bli idag istället.
Igår som ni alla vet va de ju alla <3 dag. Vilket va till en början ett helvete men slutade underbart.
Dagen började med jobb 05.30, va själv " inget fel med de", men runt halv 11 så va de fortfarande lungt i matsalen o så men vid kvart i 11 dök ca: 20 personer upp utifrån o inkl. gäster som bodde där. Allt tog typ slut, o ja de va ett jädrans stohej där ett tag.
Så fick jobba hur länge som helst. Med 2 arbetsskador. En på ryggen där jag halkade o slog i den vid disken och en på magen där jag fick kaffe på" så har ett jätte fult brännmärke där nu :(.
Men tillslut runt halv 3 slutade jag, då blev de stressa hem till älsk byta om o vi hann till bion i tid Pust vad skönt.
Blev att se Valentine´s day o den va jätte bra, sedan blev de hem till älsk igen o vänta på att bussen hem hit skulle gå.
När vi väl va hemma så fixade jag iordning de sista detaljerna på hans alla hjärtans dag present som han skulle få.
Han fick en stor plansch/Tavla med inramade bilder på oss 2 o massa text o hjärtan runt.
Av honom fick jag världens finaste hjärta med text på 2 sidor, På den ena sidan stod de Finast  o på andra 4/12-09, alltså datumet vi blev tsm(A). Sen fick jag bio med(A).
Underbart lyckligt.
Tack för en underbar dag älskling o tack för du finns i mitt liv<3
Här är presenten jag fick av älsk:) Ursäkta min dåliga mobilkamera!

Kommentarer
Postat av: A

detsamma äslklingen, det var den bästa valentin hittils ;):D <3

2010-02-15 @ 15:03:57
Postat av: Stina Svara:

Jag håller med älsklingen:)<3

2010-02-15 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0