Beteende?

Beteende är dagens ord. Hm ja, Bloggen beter sig på ett minst sagt lustigt sätt och har gjort några dagar därför jag inte har kunnat uppdatera.
Men nu funkar den någorlunda okej. Åtminstonde så man kan skriva ett litet inlägg till er läsare.
Dagen har bestått av skola några timmar, började med slutprov i barteknik o fortsatte med redovisning av projektarbetet" dock redovisade inte jag idag". 
Efter skolan blev de åka hem till älsk och mysa, va där hela dagen så tog jag 7 bussen hem för jag va tvungen att packa ner lite grejer samt skriva upp vad jag ska fråga om på hotellet imorgon.
Och för er som nu inte förstår vad jag pratar om är de så.....
att imorgon åker jag till Göteborg för att träffa min blivande handledare på min apu plats vilket ska bli mycket spännade och mycket kul.
Jag hoppas o tror på ett bra intryck både bland personal o hotell. De verkar så litet, mysigt och personligt på något sätt.
Kommer uppdatera bloggen imorgon när jag kommer hem igen och berättar allt om hur dagen va. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.
Love me I´m famous!//S


Anton utan dej är jag ingenting.<3 jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: a

2010-02-09 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0