Goodbye my Friend!

gång sa vi, Vänner föralltid.
En gång sa vi, Aldrig bli ovänner
En gång sa vi, Bästa vänner.
Och helt plötsligt är vänskapen borta, en vänskap som en gång i tiden var en av dem starkaste jag hade.
En vän som jag alltid ställde upp för,en vän som ställde upp tbx men en vän som svek.
Att vår vänskap har försvunnit är tråkigt.
Men efter de som hänt, Blir de aldrig ett mer bästa vänner, vänner föralltid. Efter att en gång blivit sviken så känner jag att jag har bättre vänner än så.

Goodbye my ex Best Freind.
Bara så du vet var du den vän jag aldrig trodde svek, jag trodde alltid fanns där och va min bästa vän.
Saknar tiden då de va en sådan stark vänskap ingen kunde förstöra.
Jag saknar vår vänskap, men jag vet inte hur de kommer bli !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0