Inte nu igen?!?

Denna Onsdag har varit awesome, dagen började 08.04 då mamma o jag tog tåget till Växjö. Va framme ca: 09.15 någon gång.
När vi kom fram sken solen så man fick riktig vårkänsla!,Dock all denna dumma snö, suck den e bara i vägen.Visst kan de vara bra med lite snö men såhär mkt?,Inte okej!
Tog en take away kaffe samt en macka från ett café på stationen, mkt mkt gott.  Vid 10 blev de in till balbutiken där vi skulle sy upp min klänning för den va alldeles alldeles för stor kan jag lova, men nu sitter den perfekt!. I stort sett tog allt ungefär 3 timmar.
Under tiden gick mamma o jag i Växjö "City". Handlade allt från leggins till en svart väst. Vi han även med en varmchoklad o kaka på Waynes coffe house!, Finns bara ett ord att säga om de stället o de är YUMMI!.. Fortsatte på stan o tillslut ringde dom om klänningen så blev tillbax till butiken o prova så den satt bra o de gjorde den. Iväg ut på stan igen för att yttligare fördriva tiden tills tåget skulle gå.
Åkte hem runt 15.00, nu är jag hemma igen o imon ska de börjas packa inför min så kallade "flytt"som är i 2 månader;).
Min varma chocklad toppad med marshmellows!.
Yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0