Äntliigen Fredag!

Ja då va de fredag igen.
Och ikväll är de dags för ännu en utgång till Palace med Snygg Simåne.. Ska bli sjukligt skoj kan jag lova er.
Jag hoppas verkligen att vi ses där.
Nu sitter jag iaf här hemma och beundrar min drinkbok som jag fått hem idag. Vill punktera att jag gjort den själv och att det va mitt projektarbete.
Så nu har jag bara redovisningen kvar att jobba på samt rapporten men den tänker jag göra när jag är i Göteborg på min praktik. De börjar närma sig nu, kan ni tänka er att jag ska vara iväg från Kalmar i 2 månader. Så skönt men kommer sakna en hel del folk mest Älsk.
Men de kommer nog bli bra. och sen när jag kommer tillbaka till skolan är de typ bara några veckor kvar innan bal och student. SJUKLIGT vad jag längtar.
Här har ni ett smakprov av mitt projektarbete!
//S

Kommentarer
Postat av: A

<3 :)

2010-01-22 @ 15:11:25
Postat av: Stina

<3

2010-01-22 @ 15:14:30
Postat av: BaraLisen

Så snygg den ser ut! När kmr den för försäljning?

2010-01-23 @ 12:03:43
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: Stina

Vill man köpa den e de bara att säga till mej så beställer jag en åt er:)

2010-01-23 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0