...

Suck!. Är fortfarande sjuk vilket suger sjukt mycket.
Vaknade just, och har inte en blekaste aning om vad som händer idag. En sålänge har jag bara vaknat, nyst och hostat.Jobbigt.
Men förhoppningsvis överlever jag nog denna dagen med men de är ensamt och trist här hemma när man e sjuk. Och ballerina kex har jag inga heller " snyft".
Får nog bli tv:n som vanligt och lite dator då o då när jag känner för att. För de är jobbigt att sitta framför datorn hela tiden man liksom tröttnar:(.
Nu orkar jag inte skriva mer-.- skriver kanske sen igen.
//S

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hemskt :O inga ballerina !!:O de går ju inte

2010-01-26 @ 14:56:54
URL: http://cocobee.blogg.se/
Postat av: A

pissigt älskling :( mm ballerina kex ... :) du mår säkert bättre imon ♥

2010-01-26 @ 15:07:59
Postat av: Stina Svara:

Sara: Eller hur, De funkar inte att vara sjuk o inte ha några ballerina kex:S Dummigt:(



A: Ja vi hoppas på att jag gör de:)<3

2010-01-26 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0