Helgen!

Jag kan säga att min helg har varit fantastisk.
Jag hoppas att er varit lika underbar som min och att ni gjort många roliga grejs med nära och kära.
Min helg har sett ut såhär:
Fredag: Skolan o de då va, hade inte varit där på hela veckan för jag varit sjuk men va skönt att komma tillbaka o träffa vännen min " Bästaste Simåne" alltså för er som inte förstod de.
Efter skolan blev de hem packa. Bussen vid 15.57 hem till älsklingen där jag skulle spendera hela helgen. Har faktiskt fått mycket gjort där, hela fredagen satt vi typ och pluggade för jag hade en rapport att skriva  och han ett genus arbete så de va bra att både fick lite gjort, men de va nog mest jag som fick något gjort(A). Kvällen bestod av mys, kolla let´s dance och popcorn inkl. chokladpudding.
Blev att somna till film på voddler.
Lördag: Sov ut redigt länge till ungefär 2 tiden. Låg kvar en stund i sängen och gosades med älsk vilket var mkt mkt mysigt. Till frukost blev de tortillarullar fyllda med köttfärs o grejs " hade de till mat i fredags" YUMMI!. Efter blev de försöka lyckas bestämma vilken bio vi skulle se och tillslut kom vi fram till att de blev : It´s complicated, Vilket va ett riktigt bra och lyckat val för den va skit bra och skit rolig. Se den, ni som gillar romantiska komedier där dom är otrogna stup i kvarten.den få en 5 av 5 i betyg lätt!.hahah.
Så under dagen till vi skulle på bio pluggade vi och åt en bit mat " Snitzel, Ris och bearnieassås" Yummi!. Antons pappa e grym på matlagning... Jag lovar er.
Söndag: Blev ställa klockan tidigt, Redan på halv 7 för jag skulle jobba. Gick rätt okej idag på jobbet måste jag säga. Gutt.
Sen blev de hem till älsk hämta all min packning , sätta sig på bussen och nu hamnade jag här o ska skriva ut min rapport, som jag är mycket nöjd med. Hoppas mina medarbetare är det också.
Ikväll kanske älsk kommer hit igen.
Tycker ni vi umgås för mkt?...De är faktiskt så, att vi ska vara ifrån varandra i 2 månader snart. jag åker till Göteborg om 29 dagar och börjar min apu som ska hålla på i 9 veckor (= 2 månader). Så vi har rätt till att umgås så mycket som de går. För såfort jag tänker att jag snart ska iväg fäller jag en tår de kommer bli jobbigt och kämpigt. Men vi är starka så förhoppningsvis klara vi de.
Jag älskar dig enormt mkt anton<3.  Jag hoppas på ett föralltid Vi, Du o Jag<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0