I´m Sorry...

jag ber om ursäkt yttligare en gång för den dåliga uppdateringen.
Men denna gång råkar det faktiskt vara så att jag har en väldigt bra ursäkt vilket lyder, De har varit strul med min dator den har typ tagit 200 år på sig att starta och varit allmänt knas.
Msn är jag fortfarande osäker på om jag kan besöka, därför har jag inte varit kontaktbar där på ett par dagar.

Skola idag då, dagen började med att jag vaknade brevid min älsk runt 9-tiden.
Vi gick upp o duschade sedan blev de fixa sig iordning och vid 10 blev det ta bussen mot skolan " Jippi" Naat.
Hade bara en ända lektion idag, Barteknik. Vi blandade en hel del goda drinkar även en hel del fruktansvärt vidriga drinkar också.
Satt kvar en stund i skolan med Kicki, vi gick till studiehallen där vi skulle jobba med projektarbetet. Men sedan visade det sig att internet inte funkar i skolan, De sög.
Så blev vänta till halv 2 o ta bussen hem och nu sitter jag här i lilla Lindsdal och ska strax göra mitt projektarbete.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0