Lördag!

Vaknade med Halsont,huvudvärk o ja allmänt seg. Men de var bara för de va partaj igår. Eller så håller jag på att bli sjuk, de är sådant som märks med tiden vettni:).
Gårdagen var iaf sjukt kul, roligast än på länge, hela palace var typ fullt. Och jag o Simåne hade skit kul.
Så tack alla som va där som förgyllade min kväll till en av de bästa på länge.
Visst ångrar jag en del saker men som jag brukar säga Shiit Happens!;) Eller ngt!.
Älsklingen åkte precis. Så idag ska jag ta det lungt och plugga "Svensk Språkhistoria" Wihu! NAT!.
Men sådant som måste göras ibland tyvärr.
Men ska duscha nu sen blir de plugg.
Skriver senare!
//s

Kommentarer
Postat av: Simone

Sjukt bra kväll igår! måste göras om snart!<3

2010-01-23 @ 17:58:12
Postat av: Stina

Absolut:D

2010-01-23 @ 18:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0