Mys med Klassen!

Onsdag.
Idag var det inget skola för klass Hr07a utan istället blev de att åka hem till vår mentor ute på Boholmarna, där vi åkte skridskor och åt korv m. bröd.
Det har faktiskt varit riktigt mysigt och skoj, dock var de lite kallt. Jag sög verkligen på att åka skridskor så jag o Sara bytte ganska snabbt om till våra skor och gick ut på isen med dem istället, mkt mkt lättare ska jag säga er.
När vi väl tröttnat var de dags att gå in i värmen äta korv med bröd och prata om allt möjligt. Riktigt niice.
Tack för en jätte rolig dag min underbara klass<3.

Idag blir det jobba lite med projektarbetet om jag får igång min bärbara dator, Just nu håller den på installera massa tråkiga uppdateringar som tar typ 200 år känns det som.
Senare blir de gosas med pojken min när han hör av sig.
Och Pust!. jag måste upp till apoteket också i kylan-.-. De suger.

Ha en bra Onsdag //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0