Nyårsafton 09.

Nyårsafton började med att jag inkl. min familj åkte hem till Hanna inkl. Familj vid  4 tiden.
Där blev de välkommsdrink innan vi skulle ge oss ut i kylan ner mot slottet där de årliga fyverkeriet som barometern håller va vid klockan 5.
Mycket mycket fint va de ska jag säga er som missade de.
När vi väl va tbx i lägenheten fixade jag iordning Hanna i håret o sminket, hon blev skit snygg ska jag lova er.
Blev att fixa iordning mig själv sen också, jag o Hanna körde exakt samma stil på hår o smink, vi va jätte söta!.
Mat runt 18.00, Menyn va följande:

Förätt: Räkcocktail
Huvudrätt: Porterstek med Hasselbackspotatis o brunsås
Efterrätt: 80-tals päron med Glass.
Maten va helt awesome, sjukt gott va de, så riktigt lyckad nyårsmat ska jag säga er.
Efter maten körde vi även paketleken de va skiit skoj xD

Runt 21.30 kom A förbi en sväng o hälsade på och bara en stund senare kom vår älskade Tess också, Vi festade till att lite innan vi begav oss in till stan där vi va runt 10 i 12.
En stund innan tolvslaget va de någon jävla idiot som kastade en raket rakt på Polisbilen samt Polisen som stod utanför, så jag blev livrädd så vi gick en bit därfrån o ställde oss utanför café dream och såg fyverkerierna lika bra som vi skulle sett där vi stod innan.
Vid tolv blev de ge min nyårs puss till älsk.
När allt va slut blev de bege sig hem till Hanna så hon kunde byta om, sedan vidare in till Palace, dock stod vi i kö 45 min innan vi gav upp o gick åter hem igen. Men då va klockan typ 02.00 så gjorde inget.

Min nyårsafton va verkligen riktigt riktigt lyckad. Så tack alla :)

Från mig o Hanna till er Alla ett riktigt Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0