Tävling, Telia Max25 Vinn en iPhone!

Jag var inne på min favorit bloggerskas blogg Foki och där hade hon berättat om denna tävling i ett inlägg. Jag blev välidigt nyfiken o bestämde mig för att kolla vad man skulle göra. Och självklart bestämmde jag mig för att delta man kan ju inte gå minstom en sån här chans. Det tycker ialla fall inte jag.

Frågan:
Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?
Svar:  5000 fria sms/mån

Motivering till varför just jag ska vinna.

Vem vill inte vara ägare till en Iphone?. Jag har alltid velat ha en Iphone men har inte direkt pengarna till det, visst jag jobbar och så men känner att jag tjänar inte tillräckligt bra för att kunna lägga pengarna på att köpa en sån dyr mobil. Och när jag såg chansen att vinna en Iphone tyckte jag att de va ett bra tillfälle att ta chansen o hoppas på att vinna.
Kanske inträffar drömmen om att bli Iphone ägare ändå, kanske har jag turen på min sida denna gången, som jag alltid säger man ska aldrig ge upp ge allt en chans plötsligt händer de.
Och man kan ju verkligen säga att jag e i behov av en ny mobil för jag har just nu "mammas" gamla Samsung SGH Z240 o den är kanske inte sådär jätte kul att ha när de finns så många andra fina mobiler. För min gamla sony ericsson gick nämnligen sönder av någon konstig anledning la den av.
Så jag vill helt enkelt vinna en iphone för att jag  är i behov av en ny telefon o min högsta önskan är att bli ägare till Iphone 3GS

Här har ni sidan jag tävlade på, jag rekommenderar er verkligen att tävla! Lycka till alla övriga medtävlande:)
http://feber.se/teliamax25/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0