Dag 10, Göteborg..

Måndag igen, dagen på praktiken har varit mycket skoj. Har fått göra massa roliga saker och lär mig bara mer o mer för varje dag som går. Åhh jag älskar min APU plats. Trivs Kanon.
Började inte förrens tolv idag heller så fick en riktigt härlig sovmorgon. Och imon....Imon har jag sovmorgon till halv 4, kan de blii bättre? nee skulle inte tro de va. ihih. Såå få se vad de blir att hitta på imorgon innan jag  börjar, kanske bli en sväng på stan "som vanligt" vem vet. Och nej!, jag är ingen shoppaholic.

Nuu blir de iaf att vänta på att älsklingen slutar teatern så att han kan ringa mej:). Myss på att prata med hnm. Nu är de bara 4 dagar kvar tills jag kmr hem en snabbvisit på 4 dagar. WIHUU!
Love Me I´m Famous//S

Bilder från de vacka vår vädret här i Götet. o nartuligtvis går jag Vårklädd:) Love it!

Kommentarer
Postat av: a

min sötnos jag älskar dig <3

2010-03-08 @ 21:21:32
Postat av: Stina Svara:

älskar diig<3:)

2010-03-08 @ 21:22:33
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0