Dag 11, Göteborg

Nemen Goddagens mina söta läsare
Idag har jag en rejält härlig sovmorgon, börjar nämligen inte förrens halv 4 vilket är riktigt riktigt skönt för har hunnit med att göra massa saker som att typ packa inför kommande helgen då de blir ett hem besök till Kalmar.mys!.
Vaknade kanske för 2 timmar sedan har just gjort mej klar och så. Snart ska jag springa ner till affären tror jag och handla lite. Sen blir de äta typ en priog innan jag pyser till jobbet.
Första gången jag jobbar kväll, så hoppas på en mycket rolig dag på jobbet, men de tror jag att de kommer bli också, ingen tvekan om de inte.
Annars har jag inte så mycket att skriva om just nu, förutom detta. Men hoppas ni får en bra dag.
De ska jag försöka ha iaf.

3 dagar kvar:)
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0