Dag 12, Göteborg..

Dagen har varit jätte skoj. Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit skriva något inlägg förrens nu.
Började apu:n vid 12-18, har fått göra massa skoj idag som bokningar, incheckningar, poäng sättningar, telefonsvarande, pappers arbete. Ja som ni hör har jag fått göra sådant som behövs att göras när man är i en reception och arbetar.Kul dag har de verkligen varit.
Slutade som sagt lite senare än 18 idag typ kvart över va kanske klockan, då blev de springa till tåget men missade de så fick vänta o ta de som gick en kvart senare, Hoppade av vi rätt hållplats o sedan skulle jag hinna med bussen men den missade jag också så fick stå o frysa en halvtimme, suck!.
Tillslut kom jag hem, då gick jag till min "stamis" pizzeria dom är mkt mkt trevliga där. Blev att beställa en gyros tallrik, måste säga att den va fruktansvärt smarrig..
Annars har kvällen bestått av Andra Avenyn o snackat i telefon med älsklingen mycket mysig<3...
Nu ska jag söka fler sommarjobb..
Love Me I´m Famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0