Dag 18, Göteborg...

Då va de torsdag. Hittills har veckan gått väldigt väldigt snabbt måste jag säga, rätt skönt faktiskt med tanke på att jag bara vill hem och träffa älsklingen samt familjen igen. Men idag är de bara 14 dagar dvs. 2 veckor kvar till jag kommer hem igen och då är jag hemma hela 12 dagar, underbart, jävligt underbart!.
Idag har jag varit ledig från apu:n för jag jobbar helg denna vecka så fick en ledig dag denna vecka o en nästa vecka, gutt som tusan.
Kan inte påstå att jag gjort mkt nytta idag eller okej lite faktiskt o de är städat, men annars har jag slappat för huvudvärken börja smyga sig på igen bara för de är dåligt väder så känner att jag inte vill anstränga mej sådär super mycket.
Åt nyss lite mat stekte pommes samt köttbullar, gott gott va de verkligen.
Ska nog skriva lite på svenska rapporten  snart också för den måste lämnas in snart, är redan försenad hihih. Annars kommer nog kvällen bestå av chill framför tv:n och prat med älsklingen. För att prata med älsklingen är de bästa jag vet(A).
Nu satte jag precis på en maskin tvätt hoppas jag gjorde rätt =S
Love me i´m famous//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0