Dag 23, Göteborg...

Först och främst vill jag be mina läsare om ursäkt för att de inte kom någon uppdatering igår.
Men va riktigt riktigt trött och helt ärligt hade jag inget intressant och skriva.
Men kan ju skriva lite om gårdagen här för er som ändå vill veta:
22 Mars:
Gårdagen började klockan 12 med praktik och fortsatte till klockan 18, va riktigt lungt där igår så fanns inte alls mkt att göra.
När jag kom hem åt jag lite mat sen hamnade jag framför tv:n o såg arn och efter de datorn.. Som sagt va riktigt trött så orkarde inte med mkt.Så detta var alltså min gårdag.
Men nog om den här kommer lite om dagen:
23 Mars:
Vaknade för sisådär en 20 minuter sedan, har sovit kanon gott idag. Är så att jag e ledig idag från praktiken vilket är rätt skönt för jag behövde sova ut bara för jag jag jobbat hela helgen.
Så idag vet jag inte redigt vad jag ska hitta på blir iaf plugg och träning men vädret e skit så man vill liksom inte ge sig ut i de, jävla regn liksom!.
Nee nu ska jag laga mej frukost och vara glad över att de bara e 3 dagar till älsklingen kommer hit xD.
Ha en bra dag mina älskade.
Love me i´m famous//S
Snart sommar, här får nii en sommar bild ;)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0