Dag 24, Göteborg..

Goddagens. Sitter här vid datorn, ska snart ner till affären o köpa mig något ätbart att äta till middag, en billys lasange kanske, menar för ovanlighetens skull. Haha!
Dagen på praktiken har gått bra,  va rätt många i receptionen idag, men de va kul iaf. Jag samt en praktikant till va där o idag tog jag massa telefon bokningar och sådant, rätt kul måste jag säga.
Sen är de ju så att de är tur-mässan denna veckan också, så de är typ fullt överallt o folk går till fel hotell m.m ett stort kaos helt enkelt men de funkade bra idag.
Jobbar mellan 9-15 imon också, skönt!
Har inget vettigt att skriva mer idag, får se om jag har ngt intressant att skriva om senare, vem vet!.
Vfr inte liksom??

Kommentarer
Postat av: Patrikmari

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-08-30 @ 14:50:55
URL: http://patrikmari.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0