Dag 26, Göeborg...

Äntligen Fredag:). Veckan har gått väldigt väldigt fort.Skööönt faktiskt.
Varit TUR- mässan nu också Onsdag, Torsdag så har varit en hel del att göra. Fullt hotell!. Skoj att jobba under denna är en sak som är säker iaf.
Sitter här i vardagsrummet/Köket just nu och väntar på att jag ska åka till hotellet, funderar på om dom fort. spelar in film här neranför vid den busshållplatsen jag ska hoppa på, de e så pinsamt ifall dom gör de för då kanske bussen missar mig(A) Hm, ännu fler problem haha!.
Förhoppningsvis ser han mig, annars får han spppööö! mihhi(A)

Idag är den dagen med stort D jag har väntat på, dagen då min älskling kommer hit till Göteborg och hälsar på, åhhh de ska bliii hur mysigt som helst.
GILLAS!.
Han kmr klockan 8 ikväll och stannar tills Söndag :). Och på Söndag är de bara 4 dagar kvar tills jag åker hem, detta e verkligen kanon bra. Och observera: Då är jag ledig i hela 12 dagar! SKÖNT som Faaan!. Påsklov <3. Efter de är de bara 3 ½ vecka kvar på praktiken sen kommer jag hem för "evigt" Längtar nuu kan man säga.
Ha de bra.
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0