Dag 4, Göteborg.

Okej... Dagen började klockan 08.00 o höll på till 16.00, idag var jag i städet för att lära känna hotellet lite bättre och jag säger bara, PUH!!Har nog aldrig varit med om något jobbigare. Visst jag kan vara i städet men fan inte 8 timmar?vi får bara jobba 6 timmar / dag egentligen enligt våra apu regler. Men som tur är ska jag bara vara i städet 2 dagar till sen slipper jag den skiten. SKÖNT!!!.Receptionen är mkt roligare, men tkr fortfarande 8 timmar/dag är alldelles för mkt eller rättare sagt de är för mkt....
Men men.
Ikväll är jag ensam hemma i detta hus, de e både bra o dåligt. Menar läskigt att vara själv i ett hus man knappt känner till men samtidigt bra för att få vara i sin ensamhet o tänka lite.
Vet inte redigt vad jag ska hitta på idag hade tänkt sticka till gymmet men de blir alldelles för sent och gillar inte att vara ute när de är mörkt.
Men senare blir de springa ner o köpa en pizza eller något till middag få se vad jag är sugen på just nu är jag bara sugen på att åka hem.
Få se helt enkelt...
Här bjuder jag på en bild från min dataplats här in the house.
Hoppas ni alla ha de bra där hemma. Saknar er fruktansvärt, kommer hem på en snabbvisit 12-16 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0