Dag 9, Göteborg..

Jahaja. Då va de Söndag igen. Gud vad helgerna går fort. Hoppas inte nästa gör de, för de är nästa helg jag ska hem o hälsa på de nära o kära där hemma. Men veckorna o dagarna tills dess får gärna gå väldigt snabbt(A). För jag längtar jag längtar jätte mycket att få träffa ÄLSKLINGEN,mamma o pappa igen åhh vad de ska blii kul. Men de är bara 5 dagar kvaar. Wiihuuuu!!!!
Idag, har jag varit inne i stan lite igen, blev att handla några grejs. Va nämligen så att jag gick förbi ett skylt fönster o blev hel käär i de kläder en av dockorna hade på sig på affären Rut m. fl. . De va liksom mej till 110 %, Så blev att kolla vad de kostade o sammanlagt blev de 348:- . När de va betalt blev de springa till stationen för att hitta med ett tåg, men missade precis tåget så va tvungen att vänta på nästa som gick en halvtimme senare.
Orkade inte bara sitta o dega den tiden så gick in på Lindex o där köpte jag ett Hippie band o nagelremover.
Är mycket nöjd med dagen måste jag säga.
Love me i´m famous//S

Dagens ny inköp:

- Body,"genomskinligt"
- Leggings "genomskinliga/svarta"
- Hippiband "svart/silver"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0