Kalmar- Göteborg!

Jahaja då har helgen redan runnit förbi. Synd att den gick såå extremt fort, hade velat ha ännu mer tid med älsklingen hemma.
Men nu är de så att läget är som de är och jag har en apu att fullfölja. Men med Antons stöd och kärlek så vet jag att jag klarar detta utmärkt.
Annars har helgen i stora drag varit den bästa på länge, att få vara hemma o träffa alla igen har varit underbart och jag helt jävla fantastiskt. Önskar bara att jag hade kunnat stanna ett tag till men nu går inte de som vi alla vet. Men jag kommer ju hem om tre veckor igen och då är jag hemma i en vecka o 4 dagar de känns tedigt härligt och efter de har jag bara 3 veckor kvar i götet tills jag kommer hem för "evigt" om ni förstår, jag ska inte tillbax till göteborg på ett tag då:).
Va de jag hade att säga för tillfället. Skriver senare:).
Älskar ddeej Anton Lavi<3

Kommentarer
Postat av: a

pussspussspusspuss <3

2010-03-15 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0