Stina gör bort sig!

Jag gjorde bort mej idag(A).

Dansk gäst: (På danska) Kan jag få låna trådlöst internet?

Jag : Ursäkta vad sa du?

Dansk gäst:(På danska) Ja du vet trådlöst Internet

Jag: Jaha jasså du ville låna toaletten!

Dansk gäst: (Med skratten i halsen)Nej du vet sådant man använder för att koppla upp sig på nätet, Trådlööst!

Jag: hahah oj javisst trådlöst Internet jaha, ja men inga problem de ska du få.

Pinsamt?, Ehm! JA!. Danska e inte de lättaste;)


TYPISKT MEJ!
Bjuder på en OBS bild!

Kommentarer
Postat av: a

du menar ooooooooops! du är min pinsamming (men det var inte så farligt) <3

2010-03-21 @ 01:24:15
Postat av: Stina Svara:

hahah samma sak xD...OBS som Opppps! hahah. Ja jag e din pinsamming;), hahha inte så farligt?, e du go elle?;) <3

2010-03-21 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0