10.05.29

Hejhejehejhejhej hemskt mycket hej o förlåt att jag inte skrev något igår.
Men hade rätt mkt att fixa o dona igår, blev fixa de sista grejerna inför studenten o balen. Så mamma o jag va på stan mestadels i massa smyckesaffärer som Glitter ,Glitter o Glitter! haha.
Hur som helst hittade jag de som jag behövde.
Blev att sova hos älsklingen igår kväll o de va mkt mysigt!

Idag blev de vakna runt 12 tiden , käka frulle o bli hämtad av mamma o pappa.
När vi kom hem blev de dona o fixa lite inför imorgon, o här får ni ett litet provsmak på hur jag ska se ut imorgon, Åtminstode på frisyren o sminket, är riktigt riktigt nöjd:), o grymt vacker blev jag också med min klänning till ( om man får säga så ).
Ska juu se helt annorlunda ut på min bal sen:)!


Nååå??? Utseende inför Stagneliusskolans bal på Strand Hotell i Borgholm imorgon den 30/5-2010

Kommentarer
Postat av: Ida

Stina du va sjukt söt på bilden och frisyren va jätte fin och sminket med : D hoppas du få en bra dag och en sjukt rolig studen, vi måste ses snart

2010-05-30 @ 10:37:37
Postat av: Stina Svarar:

Aww tack Ida:). Jaa jag blev verkligen jätte nöjd o gårdagen va kalas lyckad:). Ja vi måste verkligen ses snart:)

2010-05-31 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0