.

Ännu har en helg bara rusat förbi. 
Men en väldigt roligt sådan.
I fredags va de vallen som gällde med Hanna,Simåne,Amanda o Carro mycket mycket kul.
Dansade hela natten lång, Kanon kul, Kvällen får en klar guldstjärna.

Och...

Igår lördag va de Servering som stod på schemat, Bröllop i Borgholmsslottsruin, väldigt kul faktiskt men segt framåt kvällen med tanke på att jag skulle upp kl. halv 6 idag o jobba, men de funkade någolunda ok idag iaf även att ja nee men allt gick bara så fel ett tag, men i slutet va vi redigt duktiga.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen eller kanske en tupplur innan ja jag får helt enkelt se:).
En sak som är säker är att jag e skit trött. Men palla sova xD

Ha en bra Söndag gott folk.
Ha de gott
Love med i´m famous//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0