Puhh!

Vaknade för precis en liten stund sen, riktigt skönt att sova ut på tre dagar. För som jag nämnde för er igår så har jag haft fullt upp hela helgen med Utgång, Jobb och jobb.
Idag är en sådan där dag vädret är kasst o jag inte redigt vet vad jag ska göra, funderar bara på att vara hemma plugga lite o ta de lungt.
Imorgon ska jag till frisören och fixa med håret tror jag vet precis vad jag ska göra, Mörka de o sen slänga i svart/bruna slingor.
Men jag brukar kunna ändra mig ganska snabbt så vi får helt enkelt se hur de blir.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir de ta böckerna o sätta sig o plugga lite grann sen blir de dra sig bort mot gymmet o sen får jag helt enkelt se vart dagen tar mig för någonstans:)
Ha en super bra Måndag

Love me i´m famous//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0