Sista dagen!

Ska man säga Jippi eller Snyft eller kanske hm.. jaa vad ska man säga. Blandade känslor helt enkelt.
Men är så himla glad att detta är över nu eftersom jag kan spendera mina dagar med min underbara pojkvän,mina fantastiska vänner och min älskade familj. Men samtidigt så himla ledsen för att lämna alla här i Göteborg på hotellet o att lämna denna fantastiskt mysiga stad. 
En sak som är säker är, jag ska tillbaka hit, Flytta hit!
PUNKT SLUT!
Annars om dagen.......
Började med att packa ner tårtan jag bakat som jag skulle bjuda på, sedan in till sista dagen på praktiken.
Vid 12 tiden kom chefen in och vi åt tårta jag, Jessica och Pia(husfrun) samt Jessicas underbart söta femåriga son Liam.
Även jag fick lite presenter(A), Gud vad glad jag blev!. Fick paradise Chokladkartong, Countryside bok med massa recept och grejs i och dessutom underbart bra och fina omdömen!.
Jaa min sista dag på Hotellet har varit underbart bra och jag vet att jag är varmt välkommen tillbaka vilket är skönt att veta.
Ne nu ska jag sätta mig ner o bara längta till morgondagen då mamma,Pappa och Älsklingen kommer hit till Göteborg och hämtar hem mig! GILLA!
Love me I´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0