Sunshine'´10

SolSolSol åhh jag bara älskar denna underbart gula prick som lyser på en klar blå himmel.
Dagen har varit lugn började med skola 9.30- 10.30, åt, tog sällskap m Simone hem till Anton för att snacka lite o där somnade jag även en liten stund, gosigt.
När jag vaknade bestämmde jag mig för att ta bussen hem, Värmen bara kokade så gick o la mig på altanen i några timmar riktigt sköönt va det.
Har inte fått mkt färg, men iaf lite,vilket jag är rätt glad över.

Ikväll ska jag bara ta de lungt, o imon blir de sola hela dagen om den lilla fina solen vill kma fram imon också de vill säga.
Håll tummarna.

LEDIG FRÅN SKOLAN FRAM TILLS TISDAG^^
O MVG I SLUTBETYG I HOTELL C (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0