Äckligt väder!

Sitter här i de sjukt äckliga vädret, fan att de ska regna alltså. Ska snart bege mig ut på stan en runda med Jonna. Ska dock inte köpa något idag då jag handlade ihjäl mig på grejer igår, men får se hur de går med den saken. Något som måstes köpas är julklappar men e så seg på att verkligen kma igång med att.
Men e sjukt sur över att de typ as regnar ute, de blåser som bara den också så är ju inte särskilt lockande till att bege sig ut på stan inte...

Ska nog ut idag också skulle ut med Simone igentligen men hon verkar inte vilja så ska höra med Ida o Linnea om jag får haka på dom.
Naajs!
För e sjukt peppad på utgång ikväll. Palace har halva priset hela kvällen o de gillas väldigt mycket. iaf av mig!

Näää nu har jag inget mer vettigt att skriva.
Skriver mer senare !

Puss //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0