En annorlunda Måndag!

Dagen började med jobb som vanligt i 7,5 timme, gick hyffsat bra . Rätt stressigt i slutet måste jag säga, men annars i stort sett gick det bra hann med en massa som jag egentligen inte borde hunnit med.
Stolt!
Efter stan idag blev de fika på Holmgrens med Simone, satt en skit snygg kille mitt emot, han va liksom ögongodis så gick inte att sluta att kolla på haha. Fast han verkade inte kunna sluta kolla på mig heller hihih...
Efter fikat blev de spring i massa affärer, fick lön idag så blev att köpa lite sådanna där tråkiga saker som underkläder o smink, sådant som behövs liksom. (Se bild 1 par vanliga trosor o 1 par string samt 2 svarta bh:ar o fyra ögonskuggor. ).
Gick till lägenheten runt 6 tiden för att fixa lite flyttar ju nu på Onsdag och jag lyckades med de helt omöjliga....jag råkade låsa in mig inneifrån av ngn anledning så fick typ panik, ringde Anton o bad han kma så jag fick slänga ut nycklen genom fönstret så fick han låsa upp utifrån...TACK FÖR HJÄlPEN!.Sen kom Mamma, Pappa o bror dit o vi flyttade ner lite grejer i källarn o lite sådant där småfix som är lika bra att göra nu innan liksom.

Jahaja de va min måndag de. Imorgon är jag ledig o nu ska jag sätta mig o kolla på Ung o bortskämd, Paradise Hotel o Ensam mamma söker! like it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0