Fryyyser, Jäkla rubriker!

Kom nyss hem från en trevlig fika stund o massa snack.
Va mycket trevligt.
Och insåg också att de va väldigt väldigt kallt ute, lite för kallat för att ha shorts hehe. Men som sagt ska man vara snygg få man stå ut med lite kallhet.

Påtal om något helt annat nu... De där med rubriker....jag hatar dom , man vet fan aldrig vad man ska skriva, ett inlägg behöver en bra rubrik för att folk ska läsa inlägget. Men jag kommer fan aldrig på en ända bra rubrik, sen måste man ju ha en också, de stör mig ännu mer(A).
Äsch jag har verkligen inget vettigt att skriva, typiiiiskt mej eller hur!

Ikväll blir de gymmet runt 7-tiden sen Paradise Hotel på Tv, de är ju parcermoni o en kille ska röstas ut jag hoppas Johannes den lilla falska H.... åker, jag tycker verkligen inte om hnm! han e så taskig.....
Sen blir de nog lägga sig hyffsat tidigt med tanke på att jag ska jobba imorgon.Suck.
Men imon kväll blir de festligheter så de gillar vi lite extra. Och på Lördag blir de 20 årskalas :)
Jäkla vilken helg de kommer bli, känner på mig att den kommer bli lyckad. Får hoppas massa roligt folk ska ut imorgon också, men de tror jag nog allt att de ska , brukar vara de.
Kan ju även lägga till att imorgon är sista gången efter en utgång jag kmr behöva åka buss hem, för om 6 dagar har jag gångavstånd hem.Åh vad jag längtar tills flytten!

Dagens utseende: (Snodde mammas tröja(a)
Nu vet jag någon som blir sur mihihihihi.

Bild nr.1  hm...
Bild nr,2 Försöker se dum i huvudet ut :D Lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: E

Tycker inte att du lyckas se dum i huvudet ut på bild nr två, snarare att det är en bra bild ;)

2010-11-11 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0