Jobb o lägenhetsfix!

Onsdag redan, har jobbat idag o de gick bra som vanligt. Hade runt 100 gäster, vilket är mycket bra för att vara en Onsdag.
Efter jobbet blev de sticka bort till lägenheten där mamma väntade, vi byggde ihop Köksön som nu är på plats o jag packade upp massa grejer i mina garderober.
O sen nu ikväll va de planerat en utgång, men de sket sig o blev fail som VANLIGT, vilket jag är rätt trött på att de hela tiden ska göra.
Så är just nu en blandning av Förbannad, Ledsen, Besviken o upprörd. Att  man bara kan skita i att o inte ens försöka när man lovat någon, sådant gör mig bara så fruktansvärt sårad. Visst nu snackar vi om en utgång kan gå ut vilken annan dag som helst, men va verkligen hur taggad som helst idag. Men skit samma orkar inte lägga mer energi på detta nu.

Snackade just med Anton , Han skrev en väldigt vettig sak till mig som jag borde ta mig en funderare över. Som många vet är jag inte tjejen med hur många kompisar som helst, jag har väldigt svårt att förlita mig på folk då jag blivit sårad allt för många gånger. Därför litar jag bara på få,   2 av dom är Hanna Adolfsson o Sara Johansson som alltid funnit där , ställt upp o stöttar mig. Även om vi varit ovänner ibland har de alltid lösts på bästa sätt utan massa jäkla DRAMA ^^ I love you girls!

Sen har jag många kompisar iaf vad jag anser. Men så kom Anton med den där kommentaren som lyder : Du måste inse att folk man enbart går ut med inte är en riktig vän. Kanske har jag bara tagit de förgivet, kanske tar jag allt förgivet!
Jag anser att de är mina vänner, borde jag inte de?  Neee kanske inte!

Aja, klar fumlat hoppas ni fattar något av allt jag flummat igenom , men de tror jag nog ni gör.

Tack för ni tog er tid
//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0