Kosten!

Jahaja, då va de dags att lägga upp en Kostplan!
Från o med imorgon börjar jag mitt helt nya liv, är en tanke o detta är för att jag ska må bättre, o orka med dagen bättre.
Tänkte dela med mig av planen!
Kommer ha 2 st olika planera när de gäller frukost med tanke på att jag äter på jobbet när jag jobbar o då finns de inte tillgång till att gå o ställa sig att göra gröt.

Plan 1 ( När jag äter hemma)

* Frukost: 1 tallrik havregrynsgröt samt ett glas citronvatten
* Lunch: Grov Macka, med sallasblad,ost o Gurka eller tomat.
* Middag: Det som serveras!
* Kvällsmat: En tallrik fil med bär,Russin o nötter samt ett glas juice

Plan 2 ( När jag jobbar )

* Frukost: Grov macka med ost o tomat, 1 glas apelsin juice, Äggröra,Kaffe o Frukt
* Lunch: Det som serveras!
* Middag: Det som serveras!
* Kvällsmat: En tallrik fil med bär,russin o nötter samt ett glas citronvatten.

Sen ska jag kombinera detta med träning 3-4 gånger i veckan samt att jag bara får äta kakor/godis/chips på Lördagar, absolut ingen annan dag!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0