Man håller de man lovar....

Ja men hör o häpna. Man håller de man lovar, o jag lovade lite bilder på mitt nya rum här inne i stan o dom kommer jag lägga upp i slutet av de här inlägget!

Annnars, Kom precis in från stan har varit o fikat med Hanna som jag nämnde i tidigare inlägg att jag skulle träffa.
Va på Le Croissant, blev macka o Latte säger bara yummi! Hur gått o mys som helst. Snackade om en massa, tur att jag har den där Hanna som jag verkligen kan berätta allt för o vet att de stannar där man kan liksom prata om allt! Tack gummsan:)
Så va en behövlig pratstund o trevligt har inte umgåtts på ett tag så .Great.
Sen mötte Jeppe upp oss o vi gick lite i affärer , Hade en hel del delade åsikter om underkläderna på New Yorker. Jag älskade dom medan Hanna o Jeppe tyckte dom såg slampiga ut, tss men tycker om dom ändå^^ haha!

Nu kom jag nyss hem som sagt o sitter här o chillar väntar på att eva ska ringa o säga om jag behöver jobba imon eller inte hoppas jag får vara ledig skulle behöva de, skulle helt klart vara väldigt skönt!
Ne ska slappa lite tills maten e klar, sen blir de Affären!
//S

Mitt nya rum:
Tv Hörna
Bäddsoffa:.
Ena gaderoben : Kläder!
Andra gaderoben: Smink/SKor m.m
Gaderoberna utifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0